Strony internetowe

Przyzwyczajenia z dzisiaj...

Strona internetowa Twojej firmy to niezbędne wymaganie w obecnych czasach. Możesz ograniczyć się do portali społecznościowych, ale czy to odzwierciedli profesjonalizm Twojej marki?
Żyjemy w czasach, gdzie w każdej wolnej chwili chwytamy po laptopa, smartphone’a czy tableta w celu znalezienia odpowiedniej dla nas usługi/produktu. Korzystając z wyszukiwarki, zazwyczaj korzystamy z pierwszych 10. rekordów wyświetlających się w wynikach, co wpływa na łatwość w dostępie do informacji.
Budując swoją markę, powinieneś zadbać w tym przypadku o dostosowanie się pod możliwości/przyzwyczajenia klienta, czyli łatwość w dostępie do witryny, odpowiednie wyświetlanie na konkretnym urządzeniu.

Przyzwyczajenia z dzisiaj...

Strona internetowa Twojej firmy to niezbędne wymaganie w obecnych czasach. Możesz ograniczyć się do portali społecznościowych, ale czy to odzwierciedli profesjonalizm Twojej marki?
Żyjemy w czasach, gdzie w każdej wolnej chwili chwytamy po laptopa, smartphone’a czy tableta w celu znalezienia odpowiedniej dla nas usługi/produktu. Korzystając z wyszukiwarki, zazwyczaj korzystamy z pierwszych 10. rekordów wyświetlających się w wynikach, co wpływa na łatwość w dostępie do informacji.
Budując swoją markę, powinieneś zadbać w tym przypadku o dostosowanie się pod możliwości/przyzwyczajenia klienta, czyli łatwość w dostępie do witryny, odpowiednie wyświetlanie na konkretnym urządzeniu.

Aspekt wizualny dla obserwatora

Strony Internetowe w dzisiejszych czasach są wizytówką Twojej marki. 

W przypadku gdy klient patrzy na stronę na której się znajduje, wyobraża sobie jak może wyglądać Twoja firma. W przypadku zastosowania „niechlujnej” prezentacji treści, aspekt psychiczny klienta wpływa bezpośrednio na oddziaływanie na daną markę. Taka sytuacja jest widoczna nawet w życiu codziennym.

Kupując 2 produkty z tą samą zawartością i w tej samej cenie, 

z reguły kupimy ten ładniejszy – wygląda profesjonalnie, w takim razie pewnie jest lepiej wykonany (myśli klient). Dochodząc do meritum, strona musi być łatwa, przejrzysta i powinna wyglądać profesjonalnie, funkcjonalnością  dostosowana do obecnych potrzeb użytkowników WWW, wyglądem dopasowana do teraźniejszych trendów wizualnych.

Aspekt wizualny dla obserwatora

Strony Internetowe w dzisiejszych czasach są wizytówką Twojej marki. 

W przypadku gdy klient patrzy na stronę na której się znajduje, wyobraża sobie jak może wyglądać Twoja firma. W przypadku zastosowania „niechlujnej” prezentacji treści, aspekt psychiczny klienta wpływa bezpośrednio na oddziaływanie na daną markę. Taka sytuacja jest widoczna nawet w życiu codziennym.

Kupując 2 produkty z tą samą zawartością i w tej samej cenie, 

z reguły kupimy ten ładniejszy – wygląda profesjonalnie, w takim razie pewnie jest lepiej wykonany (myśli klient). Dochodząc do meritum, strona musi być łatwa, przejrzysta i powinna wyglądać profesjonalnie, funkcjonalnością  dostosowana do obecnych potrzeb użytkowników WWW, wyglądem dopasowana do teraźniejszych trendów wizualnych.

Niezrozumiały ciąg kodu...

Problem z obecną stroną Internetową? Wyświetlają się na niej błędy? Odnośniki do konkretnych podstron nie przenoszą nas tam gdzie trzeba?
Zostałeś sam z tym wszystkim i nie możesz sobie poradzić, lub po prostu nie masz na to czasu? Zatrudniłeś firmę, która nie dokończyła strony wedle Twoich oczekiwań? Wsparcie innej firmy nie jest dla Ciebie zadowalające?
A może znalazłeś osobę, która niekoniecznie zadbała o wszystkie funkcjonalności i aspekty wizualne i nie możesz się z nią do końca porozumieć?

Skontaktuj się z nami, przeanalizujemy kod strony i postaramy się przedstawić Tobie odpowiednie rozwiązania w ramach doradztwa lub wykonamy to za Ciebie!

Niezrozumiały ciąg kodu...

Problem z obecną stroną Internetową? Wyświetlają się na niej błędy? Odnośniki do konkretnych podstron nie przenoszą nas tam gdzie trzeba?
Zostałeś sam z tym wszystkim i nie możesz sobie poradzić, lub po prostu nie masz na to czasu? Zatrudniłeś firmę, która nie dokończyła strony wedle Twoich oczekiwań? Wsparcie innej firmy nie jest dla Ciebie zadowalające?
A może znalazłeś osobę, która niekoniecznie zadbała o wszystkie funkcjonalności i aspekty wizualne i nie możesz się z nią do końca porozumieć?

Skontaktuj się z nami, przeanalizujemy kod strony i postaramy się przedstawić Tobie odpowiednie rozwiązania w ramach doradztwa lub wykonamy to za Ciebie!

Jesteś zainteresowany stworzeniem lub modernizacją strony internetowej?

Skontaktuj się z nami, a my wdrożymy Twój pomysł w życie !